Jaky antivirus misto RAVu?

Růžička ruzicka na sis.znojmo.cz
Pondělí Listopad 3 10:20:27 CET 2003

Hallo,

>Řeším také stejný problém, a docela se mě nelíbí, stejně jako někdo psal
>recenzi na BitDefender na root.cz (oba mimochodem nabízí dodavatel s
>výraznou slevou), být něco jako pokusným králíkem u komerčního softu
>právě v případě antiviru.

 Řekl bych, že testovací engine jede OK (už roky), problémy mají spíš s těmi
svými proprietárními mailery, které přijímají a odesílají - pokud je
obejdete třeba amavisem, tak podle mě můžete být bez starostí...
 Už jsem se ptal, proč raději místo zbytečného znovuobjevování objeveného
nepoužijí nějaké OpenSource řešení, kterých je víc než dost. Odpověď zatím
žádná :-).

--
David Ruzicka
mailto:ruzicka na orgman.cz