ide-scsi

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 3 11:13:33 CET 2003

On Mon, 3 Nov 2003, Aben Siatris wrote:

> podla doporucenia programu k3b som nastavil
> v lilo konf hdc=ide-scsi a hdd=ide-scsi
> hdc je vypalovacka na IDE a hdd je normalny disk.

Normalni disk se scsi emulaci myslim nefunguje. Mate-li modularni kernel,
obejdete se i bez toho voodoo s parametry lila, staci dostatecne brzy
nahrat modul ide-scsi, on si CD-ROM mechaniky najde a disky necha na
pokoji. Pokud mate napr. vypalovacku i normalni CD mechaniku a tu CD
mechaniku nechcete mit s emulaci, tak modulu ide-scsi predate odpovidajici
parametry.

-- Honza Houstek