Jak vybrat doménový koš ????

Radek Mašek masek na computersystem.cz
Pondělí Listopad 3 14:57:17 CET 2003

        Zdravíčko ...

   Mám u providera doménový koš ( 1 mail účet, pro domena.cz ) a ten chci
vybírat a maily předat mail-serveru, který mám u nás ve firmě ( Debian 3.0 +
Postfix + Qpopper ) , aby je roztřídil a předal userům. Jak to mám udělat
???
Čistý SMTP server použít nechci, protože jsem připojen přes ADSL, vybírat
Fetchmailem jednotlivý schránky a dál je distribuovat userum taky neni
problem, ale já bych chtěl vybírat jednu globální a tu si pak třídit podle
potřeby...

Možná se to už řešilo, tak mě kdyžtak jen někdo nasměrujte ...
Předem dík ..

           Radek Mašek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.