SIEMENS C55-pres USB a GPRS - Eurotel data nonstop - Vyreseno

ondakr ondrakr na volny.cz
Pondělí Listopad 3 18:02:32 CET 2003

Dne so 1. listopadu 2003 22:41 jste napsal(a):
> Bohužel, vše je vidět (včetně portu) ale stále se nedaří připojení.
> Nyní mi to u startu systému hlásí nějakou chybu (hledám ji, zatím marně).
>
> /dev/modem jsem tak odrovnal, že mi hlásí, že je nefunkční!
>
> Jak se dá vytvořit např. /dev/modem2 ?

Nebude to zase takova veda. Vymazal bych ten /dev/modem a zkusil ho vytvorit
znovu. Podle vseho co tu pisete se dominvam ze  je jen chybka v tom linku
mezi /dev/modem a /dev/usb/neco . Treba na knoppixu tam davam ln -s
/dev/usb/ttyUSB0 /dev/modem Zalezi taky na kterem USB portu to je pripojene.
Dejte v kppp modemove zarizeni /dev/modem a v te vedlejsi zalozce je tlacitko
dotazat se modemu pokud je to ok mel by byt nalezen ...