paleni CD bez sekani

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Pondělí Listopad 3 22:01:38 CET 2003

Dne Mon, 3 Nov 2003 20:16:24 +0100 napsal/-a Petr Sigut
<linux-konference na seznam.cz> zprávu následujícího znění:

> Dobry den,
>
> uz jsme zde tento problem jednou popisoval, od te doby jsem se ho snazil
> vyresit sam prisel sem na par veci, ale nevyresil nic:(
>
> Mam vypalovacku 24x, PC 433Mhz, 384MB RAM, 10GB disk.
>
> vypalovacku mam emulovanou pres ide-scsi, pali to normalne: k3b,
> xcdroast... ale system se pri tom velice zpomali (90-100% CPU load), mys
> se seka na obrazovce, na coz pod linuxem nejsem ani na svojem srotu
> zvykly:)

Tak tohle presne sem resil taky, vyresilo to az ATAPI vypalovani v jadrech
2.6.0.
Ted konecne muzu vypalovat 48mi rychlostne aniz by to bylo na zatezi
systemu vubec nejak znat :)

Tomas

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na