Vyuka SA :-)

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Listopad 3 23:03:48 CET 2003

Dobrý den.

On Thu, Oct 30, 2003 at 03:16:38PM +0100, HORA Vladimir wrote:

> No ja to momentalne resim tak, ze jednou denne pripojim pres NFS slozku, ve
> ktere jsou SPAMy, jez dosly na moji adresu a ktere predtim SA nerozeznal a
> pustim na ne sa-learn. Jenomze jsem malo reprezentativni vzorek a chtel bych

No tak to vyřešte tak, že vytvoříte složku, do které budou všichni přes
IMAP přesunovat spamy, a vy čas od času ty maily ručně nacpete do
sa-learnu (a ještě můžete letmo zkontrolovat, jestli tam nějaký chytrolín
nedal mail od šéfa :-)). Tak by to nešlo?

> 			.lada hora.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Time to rename 2.4.10 to 2.5.0? ;-)"       -- Pavel Machek