Ranges v prikazu find

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 4 12:07:14 CET 2003

On Tue, Nov 04, 2003 at 12:02:16PM +0100, Tomas Rett wrote:

> Volba -o vskutku neni muj pripad, potreboval jsem "soubory mladsi x
> dnu". Trochu mi nejsou jasna ta znamenka, viz napr. man stranku find.

man find:

       Numeric arguments can be specified as

       +n     for greater than n,

       -n     for less than n,

       n      for exactly n.

Tedy pokud napr. '-mtime n' znamena, ze soubor byl modifikovan pred
n*24 hodinami, potom '-mtime +n' byl modifikovan pred n*24 hodinami
a vice (tedy v tomto pripade "drive").

Sobory mladsi X dnu najdete 'find / -ctime -X -print'. (Zalezi na tom,
co povazujete za "mladsi" soubor, tedy hlavne jestli vam jde o to,
jestli ten soubor byl v danem case vytvoren, nebo i zmenen).

Take pozor na to, k cemu tyto casove udaje pouzivate - nelze se na ne
100% spolehnout, protoze mohou byt zfalsovane.

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/