fedora - updaty

Úterý Listopad 4 13:37:08 CET 2003

On Tue, Nov 04, 2003 at 01:05:16PM +0100, marek cervenka wrote:

> no tak tady jsem prave ocekaval zmenu k lepsimu (z hlediska uzivatele)
> znamena to, co pisete, ze oficialni zaplaty budou k dispozici asi rok od
> uvedeni release? (tak jako u novejsich RHL)

Oficialni podpora od RH bude kratka. Da se ovsem predpokladat, ze Fedora
project bude sam o sobe starsi releasy podporovat dele.

Napriklad RHEL3 (Enterprise Linux 3) ma blizko k RH9, takze s minimalni
namahou bude za predpokladu vyuziti aktualizaci (ve forme zdrojaku) od
RHEL3 mozne distribuci RH9 podporovat !neoficialne! mnohem dele.

Co je lepsi, je moznost zapojeni komunity. Tj. jestlize dnes existuji
lide, kteri vyrabeji balicky pro RH 6.2, pak kdyz tyto balicky dotycny
clovek vlozi do Fedory, budeme je mit snadno vsichni (aniz byste to
musel po Internetu slozite hledat).

Takze - co si udelame, to budeme mit.

--
                        Milan Kerslager