XFS programs - verze

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 4 14:08:42 CET 2003

> Dobry den,
  Ahoj,

> nevite nekdo proc je (odjakziva) na na ftp serveru oss.sgi.com v ./xfs/cmd_tars verze xfs programs vzdy vyssi nez u tech v ./xfs/verze_xfs_patche/cmd_tars ? Nikde jsem nenasel info ze by src z prvniho zdoje mely byt dev verze.
  To je zcela jednoduche: v /xfs/cmd_*/ jsou posledni (aktualni) verze techto
programu. Release*/cmd* je proste release, ktera jiz muze byt starsi.
  Nejsou to devel verze, devel je v CVS. Jsou to proste posledni
stabilni verze. Jestli sis vsiml, tak v release adresare nejsou tak
aktualni, jak verzemi utility tak patchi pro jadra.

> Dan
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz