Upgrade Redhat 6.2

Úterý Listopad 4 14:49:35 CET 2003

On Tue, Nov 04, 2003 at 11:19:48AM +0100, j-svajcik na zat.cz wrote:
> Bezi mi tam takže běží mi tam Web squid sendmail ipchains

Pokud pouzijete aktualni verzi RH (9 nebo za par dni FC1), budete muset
prizpusobit konfiguracni soubory squida i Apache (oba zmenili
strukturu). Konfigurak sendmailu budete muset take zrejme vygenerovat
znovu. konfiguraci ipchains muzete ponechat, protoze jadra 2.4.x
umoznuji beh ve zpetne kompatibilite (nicmene protoze jsou iptables
silnejsi, prijdete o nektere zajimave moznosti - jako treba stavovy
firewall).

Nektere aktualni informace najdete na me strance, neco bude i v
originalni dokumentaci k RH:

http://www.pslib.cz/~kerslage/manuals/linux/pripojeni/
http://www.pslib.cz/pub/linux/redhat/9/discs/docs/

--