OpenOffice a Mandrake Linux

Michal Bukovský michal na trilogic.cz
Úterý Listopad 4 15:15:14 CET 2003

On Tue, 4 Nov 2003, Tomas Rett wrote:

> Smazal jsem $HOME/.openoffice a kupodivu se to chytlo.
> Spis mi ale slo o to, mit nejakou moznost zjistit, co se stalo, kdyz to
> neslo. V $HOME/.openoffice je spousta konfiguracnich souboru, ktery se
> poskodil mi neni znamo, odmazal jsem uplne vsechny.
>
> Tom

Ja mel stejny problem(verze OOo 1.0x) a nakonec jsem nasel, ze to je
tim, ze OOo si smazne obsah souboru:

~/.openoffice/1.0.3/user/config/registry/instance/org/openoffice/Setup.xml

. Staci ho obnovit a OOo jede dal ... Nevim sice kdy a proc to delal,
ale proste `cat $zaloha > $soubor` bohate postacilo ;).

--
Michal Bukovský <michal.bukovsky na trilogic.cz>
:wq