RPM error

obrys obrys na centrum.cz
Úterý Listopad 4 15:17:42 CET 2003

On Tue, 4 Nov 2003 10:12:40 +0100
Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:

> Nemate poskozeny balicek db3 (nebo db4 jestli v systemu ma byt / muze
> byt)?
>
> rpm -V $(rpm -qa | grep ^db)
>
> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
>                         WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/

Uz se mi to podarilo opravit. Musel jsem smazat soubory v /var/lib/rpm ktere zacinaly na __* a pak rpm --rebuiddb

Uz vim, co to zpusobilo. Instaloval jsem Kylix 3 a co jsem z ruznejch konferenci vycetl, tak u Mandraka 9.x to likviduje RPM databazi :-((. Budu jeste hledat, jak to bezpecne nainstalovat :-/

S pozdravem
Obrys