pomaly spamassassin

Radek Doulik rodo na matfyz.cz
Úterý Listopad 4 15:42:58 CET 2003

On Tue, 2003-11-04 at 12:48, Michal -- wrote:
> Mam spamassain 2.6 na Debian Woody v
> /etc/mail/spamasassin/local.cf mam
> required_hits 6.0
> rewrite_subject 1
> report_header 1
> use_terse_report 1
> defang_mime 1
> dns_available no
> dcc_add_header 0
> use_dcc 0
> skip_rbl_checks 1
>
> Zkousel jsem to pres spamc i pres spamassassin
> z shellu, ale vysledky stejne. Vsechno funguje
> spravne jen kontrola mailu, ktery ma 250b trva
> okolo 1 vteriny.

jses si jistej, ze ti bezi spamd kdyz pouzivas spamc? ja jsem to nedavno
meril na mem pocitaci a pri volani spamassassin-u mi evolution
filtrovala jednu zpravu zhruba za 1.25 sec a kdyz jsem pouzil
spamd/spamc tak zhruba .25 sec a to i s casem na 1. spusteni spamd a
testu zda spam uz nebezi (meril jsem filtrovani asi 50 mailu) ted se
chystam usetrit jeste nejaky cas pouzitim libspamc.so misto fork a exec
spamc.

Radek