mutt a zalamovani radku

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Listopad 4 17:03:32 CET 2003

On Tue, Nov 04, 2003 at 04:30:44PM +0100, Milan Kerslager wrote:
> [...]

Toto mam defaultne v editoru vim. Kdyz pisu e-mail samo mi to pri
psani zalamuje radky.

> Mate vubec nastaveno neco jako (mel by to byt default, viz /etc/Muttrc a
> ~/.muttrc):
>
> set indent_string="> "

No to mam taky, sipicka se mi vklada. Kdyz je radka dlouha, vlozi se pred
celou tu dlouho radku jedna sipka. Predstavoval bych si to tak, ze ji zlomi
a prida pred kazdou znak >.

Fakt to vypada asi na ten sed hned v za fmt. To mi nerikejte, ze jsem prvni
kdo to resi v muttu. V googlu se mi nepovedlo nic najit.

Diky,
-- Dalibor Straka