mutt a zalamovani radku

Úterý Listopad 4 17:51:45 CET 2003

On Tue, Nov 04, 2003 at 05:03:32PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Toto mam defaultne v editoru vim. Kdyz pisu e-mail samo mi to pri
> psani zalamuje radky.

> No to mam taky, sipicka se mi vklada. Kdyz je radka dlouha, vlozi se pred
> celou tu dlouho radku jedna sipka. Predstavoval bych si to tak, ze ji zlomi
> a prida pred kazdou znak >.
>
> Fakt to vypada asi na ten sed hned v za fmt. To mi nerikejte, ze jsem prvni
> kdo to resi v muttu. V googlu se mi nepovedlo nic najit.

gqap formatuje tak, ze zachova zobacky. Problem je jen kdyz radek
preleze tech 72 znaku a po zalomeni jsou zobacky uvnitr radku. To je pak
rucne odmazu a preformatuju.

Kdyz nekdo pise bez zalamovani, delam gq<sipka_dolu>, pripadne
gq2<sipka_dolu>, gq} atp. (formatovani 1 radku, 2 radku a 1 odstavce).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz