ping nutny k udrzeni spojeni

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Listopad 4 20:56:40 CET 2003

Zdeněk Böhm napsal(a):
> Zdravim,
>
> mam tu takovy zajimavy problem s jednou sitovou kartou. Spojeni ktere pres
> ni tecou se rozpadaji, ale pokud ji z protejsi strany bombarduju pingama,
> tak vsechno bezi. Vysvetlim podrobne.
> Mejme pocitac A, ve kterem je zakladni deska ECS K7S5AL s integrovanou
> sitovkou sis900 a nainstalovanym Mandrakem 9.0, jadro 2.4.19. Tato je
> ovladana ovladacem sis900. Sdili IRQ 5 spolu s USB radicem a zvukovkou

Stalo se mi něco podobného MB K7S5 s sis900 integrovaná vše chodilo OK
až jsem jednou pustil PC a sitovka nefungovala, lepe řečeno fungovala
ale pouze přijímala data ale žádné neodeslala.

ifconfig vypisoval vše ok přijaté data počítal jak v promiskuitním modu
tak normálně, ale prostě nešlo nic odeslat programy to odeslaly a na
výpise z ifconfig se oběvovaly droped.

Nastavoval jsem co se dalo, resetoval PC vypínal PC prostě nic procházel
bios zakázal sítovku - povolil - zakázal apm vynuloval bios a další
volby, přenastavoval irq nový kabel, kontrola konektorů atd....

Prostě nic s ní nehlo tak jsem se smířil s tím že je kaput ale ještě co
jsem neskusil jako poslední jsem se rozhodl fyzicky vynulovat bios - tak
jsem vše vypl vytáhl baterku rozpojil propojku na vynulování biosu a
nechal 2 minuty tak aby se vybyly všechny kondenzátory co by mohly tam
ještě nějaké udaje udržovat.

Potom jsem baterku vrátil nastavil bios a najednou sítovka fungovala
takže problém byl HW ale jaký jsem nezjistil, asi se něco blbě zapsalo
do nvram biosu a ten to potom neuměl smazat i když jsem mu to přikazal
přes bios nebo tak něco.

Takže skus taky vytáhnout baterku a potom vše nastavit znova.

|    ICQ    179223500                    |