samba autentifikace na linuxu uživateli vedenými na Active directory na windows

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 4 23:28:52 CET 2003

Dne Tue, Nov 04, 2003 at 09:08:24AM +0100, tomas.krmela napsal:

> delší dobu se pokouším nakonfigurovat, aby se mi mohli na můj stroj
> přihlásit na ssh uživatel s  heslem z AD domény a chtel jsem se zeptat , zda
> by se pro vyplatilo použít sambu 3 ?samba 2-2x chvili  funguvala , ale pak
> mi  prestaa  chodit s  hlaskou NT_STATUS_UNSSUCCEFUL a unable  to  connect
> domain server

Winbind ze samby 3 by to mel resit lepe. Nicmene tahle hlaska vyapda, ze se
rozpadl vztah mezi domenou a sambou, takze bych skusil jeste jednou dat
sambu do domeny.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.