mutt a zalamovani radku

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Úterý Listopad 4 23:39:52 CET 2003

Dobrý den,

04. lis (Úterý) v 16:09:14 CET 2003, dast na panelnet.cz napsal(a):
> Ahoj,
>
> mam trable s muttem. Kdyz dam odpoved na mail, chci aby se mi spravne
> zformatovala i s prislusnymi znaky ">" pred kazdym radkem. Mutt mi
> hodi telo mailu editoru vim. Ani nevim, jestli by to nemelo delat
> nejake makro vimu. Zatim text formatuju pomoci !fmt a znaky ">" dodelavam
> rucne.
>
> Diky za jakykoliv napad

Jestli jsem to správně pochopil nelíbí se vám, že někteří uživatelé
nezalamují řádky. Také používám Mutt, ale zalomení řádků bych provedl
už procmailem, aby jsme v tom měli pořádek všude a ne pouze při
odpovědi.

Do ~/.procmail přidáme

:0
* ^From: Jan Fuchs
| printf "$(sed 's/\(.\{60\}[^ ]*\) /\1\\n/g')" >> localdebian

Od teď jakékoliv zprávy obsahující na začátku hlavičky From: Jan Fuchs
projdou naší korekcí a uloží se do localdebian. Po naší korekci bude
zpráva obsahovat přibližně 60 až 70 znaků na řádek. Takže v Muttu již
nemusíme dělat vůbec nic ;-))

Je to řešení, které jsem teď narychlo vymyslel, funguje, ale rád bych
slyšel vaše názory, jestli to má nějaký výrazný nedostatek a nebo
používáte něco efektivnějšího...

         S pozdravem Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************