Samba: failed to change delete on close flag

FCerny na Borgers-Group.com FCerny na Borgers-Group.com
Středa Listopad 5 10:56:25 CET 2003

Dobry den,

pouzivam sambu 2.28 na RedHat 8.0 jako PDC.
Nainstaloval jsem  win2000 server na kterem se uzivatele autorizuji prave
proti sambe, na kterou se do adresare \\samba\profiles\%U uklada
uzivatelsky profil.
Prihlaseni je bez problemu, ale pri odhlaseni se objevi chybova hlaska ze
neni mozne zkopirovat soubor z docasneho profilu na Windows serveru do
adresare profilu na sambe.

 Z logu samby:

[2003/11/05 07:58:09, 0] smbd/trans2.c:set_delete_on_close_over_all(2214)
  set_delete_on_close_internal: failed to change delete on close flag for
file fcerny/Cookie

Zkousel jsem, jestli nejsou spatne nastavena prava, ale to je v poradku.
Nevite kde muze byt problem?

Dekuji za pomoc.

S pozdravem
Frantisek Cerny