jak zjistit jestli proces jede do skriptu?

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Středa Listopad 5 12:18:28 CET 2003

On Fri 31. October 2003 23:20, you wrote:

> Je to jednoduche, [] matchne vsechny znaky co sou mezi zavorakama, kdyz je
tam
> jen jeden, tak je to jako by tam ty zavorky nebyly. Ucel je ale v tom ze v
ps
> ax je ten grep uveden i s tema zavorakama, takze uz v nem neni obsazeno top.

Ten trik je velmi dobry. Jenom bych si dovolil modifikaci:

ps ax | grep -w [t]op

protože

[milarb na Ekonom milarb]$ ps ax | grep [t]op
32412 ?        S      0:07 kdeinit: kdesktop
[milarb na Ekonom milarb]$

S pozdravem

Bohdan Milar