Squid a autentifikace pres perl skript - delsi

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Listopad 5 12:52:44 CET 2003

Robert Pospíchal wrote/napsal:
: Resim autentifikaci do squidu, v jedne tabulce sql mam uzivatele. stahl jsem
: skript v perlu, ktery si tam sahne a doopravdy overi. Vyzkousel jsem ho
: jednoduchym spustenim a zadanim jmena hesla na <STDIN>. Bohuzel, pokud tento
: program uvedu ve squidu jako authenticate_program a nadefinuji ACL, stejne
: me squid neoveri. Proto jsem si napsal vlastni trivialni, ktery vypisuje po
: kazdem vstupu na vystup OK. bohuzel, ten taky v kombinaci se squidem
: nefungoval, tak jsem jeste udelal jednu upravu a to ze vstup toho programu
: zapisuji do souboru.
: kdyz ho spustim a zadam na vstup:
:
: test test <- zadavam
: OK -> vypise
:
: a takhle dokolecka, tak je vse v poradku a v souboru debug mam to co napisi
: na vstup, pokud ho pouziji ve squidu, jako by do nej nic neprislo.
:
: v logu je pouze:
:
: Nov  5 11:44:27 mail squid[27396]: Squid Parent: child process 27399 exited
: due to signal 6
: Nov  5 11:44:30 mail squid[27396]: Squid Parent: child process 31534 started
: Nov  5 11:51:43 mail (squid): Too few authenticator processes are running
: Nov  5 11:51:43 mail squid[27396]: Squid Parent: child process 31534 exited
: due to signal 6
: Nov  5 11:51:46 mail squid[27396]: Squid Parent: child process 31619 started
:
: testovaci script vypada takto:
:
: #!/usr/bin/perl -w
: open (DATA,">/root/debug.txt");
: while ($vstup = <STDIN>)
: {
: print DATA "$vstup";
: print "OK\n";
:   }
:
: ve squid conf mam:
: authenticate_program /root/mysqlauth.pl
:
: a nepochybne ACL, ktere autentifikaci vyzaduje, protoze browser se tak jako
: tak zepta.
:
: Verze squidu je Squid Cache: Version 2.4.STABLE7
: RH8.0

  Na začátek skriptu napište.

  $| = 0;

  Mělo by to fungovat. :-) Pokud si dobře pamatuji Perl.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Trénink je všechno! I květák není nic jiného než zelí pořádně vycepované."
                -- Twain