OT: ATA

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Listopad 5 13:48:20 CET 2003

> Svym zpusobem to do konference patri, i kdyz je to okrajove tema. Tedy
> pokud prijmeme predstavu, ze se bavime vyhradne o matlani konfiguracnich
> souboru a na HW kasleme (coz se jasne rict neda).

Cituji z Meta-FAQ:

"Diskuse o hardwaru je povolena pouze v případě, že se jedná o diskusi
podpory daného hardwaru pod Linuxem nebo se diskuse jinak přímo dotýká
Linuxu."

> To, ze tam misto "Funguje v Linuxu ATA133 s ATA100 disky?" dal OT: a
> umoznil tak, aby vsichni, kterym to vadi, zpravu smazali, neni podle
> meho na zavadu.

"Neposílejte do konference zprávy, které jsou mimo její zaměření, a to ani
v případě, že byste do Subjectu chtěl uvést upozornění, že jde o off-topic
příspěvek (když autor ví, že je to off-topic, tak proč to sem posílá?)."

> Jiste je to lepsi, nez balit dotaz do havu, ktery by se nekterym
> nevrazivym pohledum libil vice.

To je ale jen vas nazor.

> Cili bych byl mnohem radeji, kdyby mistni experti misto okamziteho
> flamesovani a hudrani odpovedeli 1 slovem + odkazem na relevantnejsi
> misto (protoze dle meho vypada skutecna OT otazka uplne jinak).

Ja to tak taky vetsinou delam (kdyz se mi ten dotaz zda alespon trochu
rozumny). Neni to ale podle me dobra strategie, pokud nechceme, aby se z
teto konference stal list o vsem moznem a trochu taky o linuxu.

Omluvy "kdyz ja vim, ze to sem nepatri, ale tady je plno chytrych lidi,
kteri urcite znaji odpoved" jsou neakceptovatelne. Ja sam kazdou chvili
narazim na problem, na ktery by urcite nekdo v konferenci znal odpoved,
ale do listu si to nedovolim poslat, maximalne se nekoho zeptam osobne.

Toz to je vse, co jsem k tomu chtel rict. Predesilam, ze dale do tohoto
threadu prispivat nebudu, nebot je sam o sobe taky mimo tema konference.

-- Honza Houstek