Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Středa Listopad 5 14:56:39 CET 2003

On St, 2003-11-05 at 14:34, Karel Zak wrote:

>  Muzete napsat neco vic proc ne RH?

Protoze RH nebere prilis zretel na bezpecnostni rozsireni systemu.
Nemluvim tedka o placenych Enterprise
verzich, protoze je neznam, ale o RH x.x ve free distribuci. Nejsou k
dizpozici na vyber
zadne bezpecnostni rozsireni pro system a vzhledem k politice patchovani
starsich verzi jadra je i
obtizne tyto implementovat ( nektere primo koliduji s patchi od RH ).
Dostanete se nakonec k tomu, ze si
tam date jine jadro a nove verze software a tim ztratite moznost
pouzivat RHN a muzete od RH rovnou
prejit na jinou distribuci.

To plati dvojnasob o tech binarnich ovladacich, jak tady nekdo zminoval.
Prikladem je Compaq, ano davaji
spoustu software k serverum, ale bohuzel jen k instalacnimu jadru. Po
upgradu to vetsinou prestane
fungovat a zdrojaky nejsou k dispozici, takze dalsi argument neargument
pro RHN a RH vubec.

RH se vyborne hodi, zejmena v poslednich trech verzich, na desktop
pouziti, pripadne na bezpecnostne
nenarocne aplikace, ale do bezpecnostne kritickeho provozu prilis vhodny
neni. Nevim jak je to
s temi placenymi verzemi, ale obavam se, ze to bude podobne.

M.