czilla rpm

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Listopad 5 15:08:01 CET 2003

Dne středa 05 listopad 2003 14:51 jste napsal(a):
> O RPM od CZilly sice nevim, zato Vam poradim jak toho dosahnout i bez nich.
> Na
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/releases/mozilla1.5/contrib/
> se daji priblizne tyden (odhad) po vydani mozilly najit RPM balicky (obcas
> pro RH8, obcas RH9, tezko rict jak to s tim je) i buildy s podporou Xft
> (tedy AA). Ja pouzivam ty buildy protoze se mi zda ze v tech RPM je trochu
> zmatek. Potom na ftp://ftp.czilla.cz/mozilla/1.5/linux-xpi/ si necham
> mozillou nainstalovat langcscz.xpi, linuxcz_0.4.1.xpi a regcz.xpi . No a
> [...]

Diky za tip. Me ani moc nejde o cestinu (leda v tom, abych mohl win uzivatelum
mozilly radit, kde co najdou, protoze se to bude u me jmenovat stejne), ale
o kalendar (ten jsem zkusil doinstalovavat, ale podivne do zlobilo).
Zatim jsem radostne pouzival src.rpm z rawhide, ale tam jsem kalendar prave nedostal.
--
S pozdravem
Ivo Panáček