Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 5 16:00:05 CET 2003

On 5 Nov 2003, Michal Weinfurtner wrote:

> Pokud to ma firma na nejaky z pohledu bezpecnosti kriticky provoz, urcite
> by mela pouzivat nejakou jinou dostribuci nez RH. Ona bezpecnost neni jenom
> v zaplatach, pozor na to !

Jo aha, tohle bude taky jeden z těch uživatelů, co se naučil apt-get a teď
rozesílá na všechny strany svoje moudra...

Já vím, ono slovo Red působí na jistou skupinu lidí stejně jako na býky,
ale jednou je nějaká firma v této oblasti pokládána za leadera a její
produkty jsou certifikovány na dost řešení, takže porovnávat s
tím instalaci Debiana na home-computer pro Wifi připojení je dost mimo...

R.V.