ANNOUNCE: Fedora core release 1

Čtvrtek Listopad 6 09:20:18 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 08:25:04AM +0100, Petr Tomasek wrote:

> Hmmm... muzete mi nekdo, prosim, povedet, jak to vypada s bezpecnostnima
> updatama u Fedore?

Tak jako to vypadalo u Red Hat Linuxu. Budou na FTP serveru Red Hatu.

Nicmene zarucena delka podpory (firmou Red Hat) je dost kratka (tj. par
mesicu po nasledujici release). Zda se, ze vize placeneho RHN supportu
je zatim u ledu (tj. ze by treba binarky po ukonceni neplacene podpory
byly k dispozici jen pro platici a zdrojaky pro vsechny, jako je to u
Enterprise verze).

Jak to bude s podporou od Fedory, se zatim nevi. Nicmene Fedora ma v
repozitarich jako prvni RH 8.0 (pred tim neexistovala) a predpoklada se,
ze se najdou dobrovolnici, kteri bezpecnostni zaplaty vzdy vyrobi i pro
starsi verze a prostrednictvim Fedory se budou distribuovat.

V materialech se dokonce pise, ze opravy budou mozna vychazet nadvakrat
(tj. ihned a pak jeste jako stable po QA a vy si vyberete, co je pro Vas
lepsi).

Viz: http://fedora.redhat.com
     http://www.fedora.us/wiki/FedoraMirrorList

--