SuSe_8.0_a_zvukovy_chip_MPC2

gnu.linux na post.cz gnu.linux na post.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:22:30 CET 2003

Dobry den,

chci Vas pozadat o radu:

/mam SuSe 8.0/
Mam desku MSI K7N2G a zvukovy chip MPC2, prekompiloval jsem si a
nainstaloval soubor NVIDIA_nforce-1.0-0261.tar.gz /ktery je na to
potreba/
Zda se, ze vse probehlo v poradku./na konzoli vypadalo vse tak
jak melo/ Ale v informacich o hardwaru se dal zvukova karta
ukazovala jako nezname zarizeni. V Yast2 a Yast2 sound .oss
modulu jsem prislusny, mnou naistalovany ovladac nenasel. Zkusil
jsem tam pokusne naistalovat Mandrake 9.1 a zvuk byl vporadku./uz
defaultne/ Takze chyba neni v Linuxu.
Poradte mi prosim jak zinicializovat zkukovou kartu tim novym
ovladacem co jsem si zkompiloval. Zkusil jsem rady na strankach
SuSe
a nic. Jsem zacetecnik ale mam pocit, ze
ten novy modul se nejspis musi zapsat mezi moduly jadra, což jsem
nikdy nedelal.

Preji pekny den,  J.J.

--
Potrebujete vice prostoru pro vase stranky?
Ptejte se na http://sluzby.volny.cz/cs/product/ftp_paid