ATA RAID s SIL 0680 ATA RAID kartou

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 6 12:15:00 CET 2003

On Thu, 6 Nov 2003, L wrote:

> Mate nekdo zkusenosti s touto RAID kartou? Nejak se mi pod ni RAID 1
> nepodarilo rozchodit.

Me se to podarilo s nejakym 2.5.68, takze predpokladam, ze ve 2.6.0-test
to bude fungovat taky. Ted koukam, ze ta volba je i v 2.4.22
(Silicon Image Medley software RAID (EXPERIMENTAL)), ale to jsem
neskousel.

> Nativni vubec a u softwaroveho RAIDu konci start L99 99 99 99 99

Jo, softwarovy raid vam zjevne konci na tom, ze z nej neumite nabootovat.
Doporucuju (pro zacatek) hodit si kernel na disketu nebo tak neco.

-- Honza Houstek