athlon64 a linux aplikacie

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 6 13:32:37 CET 2003

Prajem dobry den.

Pri ziskavani cenovej ponuky na dvojprocesorovy (Athlon MP 2800+)
pocitac nam predajca pre aktualny nedostatok MP procesor ponukol
poskladat pocitac z dvoch Opteron 240 - 1400MHz. Toto riesenie sa mi zda
predrazene, ale ked uz spomenul 64bit architekturu, je tu este moznost
Athlon64, co je trochu ochudobnena verzia opteronu.

Ma niekto skusenosti s tymto precesorom?
Chceme na tom pocitaci dlhodobo (mesiac/vypocet) pocitat hlavne
Monte-Carlo veci pripadne nieco s velkymi maticami. Predpokladana
distribuca: Debian GNU Linux.
Velmi by pomohol odkaz na linky s porovnanim vykonu AMD32/AMD64
(pripadne 32bit aplikacie na 64b).

Vyskusal som prehladat konferenciu, abclinuxu.cz, opytat sa stryca
googla, ale nenasiel som relevantne odkazy.

Za nasmerovanie spravnym smerom vopred dakujem.

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;