akce pri kazdem fopen() - jak to zaridit?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Listopad 6 14:43:20 CET 2003

On Thu, 6 Nov 2003, Tomáš Janoušek wrote:

> ja si myslim, ze by bylo lepsi si tuto funkci prepsat do vlastni knihovny,
> uvnitr ni pak muzete snad nejakym zpusobem volat fopen z libc. Tuto knihovnu
> pak pomoci promenne prostredi LD_PRELOAD nactete, a bude se funkce fopen misto
> z libc volat z te knihovny.

Vzhledem k tomu, ze to puvodni tazatel chtel pro _libovolny_ proces v
systemu, tak se mi reseni s LD_PRELOAD prilis pouzitelne nezda - to jako
myslite, ze by mel vsem procesum pri spusteni preloadovat tu Vasi
knihovnu? Zajimave :)

--
JiKos.