akce pri kazdem fopen() - jak to zaridit?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Listopad 6 21:33:26 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 05:14:04PM +0100, dd na daemond.com wrote:
> hehe, bude potreba v celym systemu :-))
>
> vim co delam a vim co potrebuju
>
> Proste mam filesystem ktery je komplet v ramce, a je tvoren symbolickymi
> odkazy na read only filesystem (rika se tomu LiveCD, moje distribuce je na
> http://www.slackware-live.org/). Chtel bych zaridit, aby pri pokusu o write
> accessu k souboru nejprve neco (kernel?) zkopirovalo fajl z
> CDcka do ramky (namisto toho symlinku nahraje original), aby se to dalo
> editovat bez nutnosti rucniho kopirovani souboru z CD.
Myslim, ze take nieco uz existuje, moment pohladam....

No, sory, neviem to najst, ale asi pred mesiacom som to niekde videl. Mountnes
nejaky filesystem, a zmeny sa zapisuju len do ramky.

> Tomas
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
         The computer revolution is over. The computers won.