Samba a klienti WIN9x

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Listopad 6 21:56:05 CET 2003

On Thu, 6 Nov 2003, Milos Sramek wrote:
> Potreboval bych poradit mam rozbehnuty samba server.
> Ma to ale hacek, nejsem schopen se pripojit ke sdileni ze stanic s OS WIN9x.
Omlouvam se necetl jsem napoprve poradne - uzivatel ve Win9x MUSI byt
prihlasen stejnym jmenem jako na samba serveru. Pokud se hlasi do domeny
a domenovy server je neco jineho nez uvedena samba, pak musite pouzit
username map.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639