notebook s OS Linux/BSD

srakyi srknfo na centrum.cz
Pátek Listopad 7 01:31:19 CET 2003

Hezky den,

nejprve dotaz: proc pozaduje Vas znamy rovnou nb. s predinstalovanym
Linuxem?

a ted dobra zprava - vypada to, ze Acer dela "krok spravnym smerem", v
jeho novem notebooku Aspire 2000 bude totiz uz nativne jakysi dualboot
kde krom WinXP budete moci specialnim tlacitkem nastartovat do "Linux
based Acer Aspire Arcade Media software" nebude to sice asi hned
normalne vyuzitelny Linux, ale treba si zacnou windowsi useri alespon
pro zacatek rikat ze precejen ten Linux ma neco do sebe, kdyz umi tak
hezky pracovat s multimedii ;)

	.. srakyi