akce pri kazdem fopen() - jak to zaridit?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Listopad 7 01:41:43 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 11:12:18PM +0100, dd na daemond.com wrote:
> To by bylo jeste lepsi a usnadnilo by mi to milion veci ...
> Prosim zkuste pohledat znovu, nebo by pomohly alespon keywordy pod cim to
> hledat :-)
Objavil som to tak, ze som hladal, ako sa da mountnut cdcko readwrite. A
niekde som nasiel nejaky post v nejakom mejling liste, a odpoved bola, ze ked
staci do ramky tak je tu to xyz. Ja som ale potreboval nieco ine, tak som tomu
blizsiu pozornost nevenoval.

Sory neviem to najst :-(.

> Tomas
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       The product Microsoft sells isn't the software; it's comfort.
         The product that Linux vendors usually sell is freedom.