Prohlizec obrazku (JPEG v CMYK barvach)

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Pátek Listopad 7 09:21:51 CET 2003

On 06/11/2003, Michal Bukovský wrote:

> po marnem hledani prohlizece obrazku, ktery by byl schopen zobrazit
> JPEG obrazky v CMYK barvach, bych se rad zeptal jestli o nem nekdo
> nevi. (gqview, kuickshow, pixie, ... jsem zkousel a vetsina pouziva
> knihovny Imlib, ktera to neumi :( )
> Jediny prohlizec, ktery byl schopen zobrazit takovyto obrazek spravne,
> byl xnview. Ale tento prohlizec neni free pro komercni vyuziti - tudiz
> pro me nepouzitelny.

Jelikoz se ptate v linuxove konferenci a navic jeste na potencialni
integrovatelnost do KDE, predpokladam, ze Vam jde o XnView pro Linux.
Pak se na Vas vztahuje toto:

	XnView for Linux, FreeBSD are FREE also for commercial use.

(http://perso.wanadoo.fr/pierre.g/xnview/enfeatures.html)

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka