linux fileserver + win stanice + nastaveni opravneni

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Listopad 7 11:28:41 CET 2003

Jiri Pucok wrote/napsal:
: Dobrý den,
:
: nedávno jako firma jsme se obrátili na jednu nejmenovanou firmu o zřízení
: file serveru.
: Kromě jiného naše jednání uvízlo na jednom požadavku:
:
: na serveru bude adresář, který bude obsahovat spoustu dalších adresářů,
: ve ketrých bude spousta různých souborů, např. *.txt *.doc *.html
: a naším požadavkem je aby:
: skupina 1 mohla se všemi soubory pracovat neomezeně (přepisovat, mazat,
: zapisovat nové...)
: skupina 2 mohla pouze číst všechny soubory
: skupina 3 mohla číst všechny soubory, kromě např. *.doc (tento typ souborů
: by se vůbec nezobrazil)
:
: file server linux, stanice w98, w2k, wxp
:
: Nejedná se mi o konkrétní řešení, ale pouze o vyjádření,
: jestli jsou naše požadavky opravdu přehnané a neřešitelné
: anebo obtížně řešitelné za jistých ústupků
: anebo je to běžná záležitost, která se normálně používá.

  Běžně se to nepoužívá, ale řešitelné to je bez velkého úsilí (tedy na
Sambě a Linuxu).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>