vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Listopad 7 12:05:59 CET 2003

Dňa Pi 7. November 2003 11:44 ste napísali:
> Dobry den,
>
> Qemu neni nijak zavratne rychly, aspon podle toho co pisou na homepage pro
> celou emulaci. Vysledky jeho rychlosti jsou vsak ocekavatelne.
je docela rychly... porovnatelne s vmware. este by som musel spravit nejake testy
priamo rychlosti. zatial len subjektivny dojem ;)

> ostatni sice rikaji i moje poznatky, ale jak to tedy je? Zenby novy vmware
> byl jiny, nebo naopak maji zkusenosti s GSX/ESX?
>
> Moje zkusenosti s vmware mi napriklad rikaji, ze vykon virtualniho
> stroje je asi tak 10% a mozna i mene vykonu stroje fyzickeho. Tady tvrdi,
> ze vmeare ma vykon 80% hostitelskeho CPU a v nekterych pripadech dokonce
> temer 100%. To bych spis tipoval pro wine a nikoli vmware, nebot vmware
> musi kontrolovat kazdou instrukci jestli nahodou neni I/O, kontrolovat
> rozsahy adres a to zabere nejaky ten cas.
ja som sa dostal na 95% :))) teda vypoctovej rychlosti. jednoduchy test.
velky textak a nech ho perl Xkrat rozparsuje :)
okrem toho tie kontroly moc nezaberu. to je zrovnatelne s tym co robi
kernel linux s kazdou binarkou (len zrovnanie).
tam to zalezi ale na tom ako velmi sa pracuje s diskom... ze ano :)
a tiez na tom kolko pamete "darujeme" tomu virtualnemu stroju.
obcas pracujem s pocitacom vo vmware ako s nativnym.
CTRL+ALT+F8 a som zrazu v dalsom linuxe alebo windows a pracujem si... :)

> Stejne tak, ze plex vezme 50% a ze BOCHS je nekdy rychlejsi nez ten plex!
> Coz je podle mne bohapusty vymysl, nebot bochse jsem zkousel a je to asi
> tak jako bych mel virtualni pocitac sice 386, ale 4,77 MHz.
pravda, pravda. bochs je rychlostne absolutne nepouzitelny a priserne bugovy.
ale ako akademicka hracka to moze obstat :)

--
:
:. stay cool