vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Listopad 7 12:49:31 CET 2003

Jaroslav Lukesh wrote:

> Stejne tak, ze plex vezme 50% a ze BOCHS je nekdy rychlejsi nez ten plex!
> Coz je podle mne bohapusty vymysl, nebot bochse jsem zkousel a je to asi
> tak jako bych mel virtualni pocitac sice 386, ale 4,77 MHz.

Bochs i plex je uplna katastrofa, nejak mi unika na
co se to da vlastne pouzit :-(
Skutecne prirovnani k 386 na 5MHz by mozna sedelo - co do bootu biosu -
jinak je to mozna jeste horsi.

> Nejak jsem nepochopil, jak (a proc) provozovat plex86+bochs a hlavne jak
> tato kombinace muze zvysit vykon?

Taky by me to zajimalo :-)
Neni nahodou bochs pokracovani plex86 ?
Btw videl jsem VMware a nejelo to spatne.
Ovsem ta cena... vyresil jsem to nakupem samostatneho HW,
cena polovicni (deska all-in-one, vcetne 1,3GHz CPU),
pristup pres VNC a je vymalovano.

Roman DAVID