Chyba v BASH skriptu?

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 7 13:17:59 CET 2003

> Omlouvam se p. Houstkovi za me otazky ohledne BASH. Odpovedi mozna
> pomozou i jinym uzivatelum. Ostatne BASH je nedilnou soucasti linuxu.
> Mimochodem, kde je hranice mezi dotazem smerujicim do konference a kdy
> je zahodno studovat manual. Asi bude jina u zacatecnika a u zkuseneho
> uzivatele. Abych rekl pravdu, nekdy se mi zda, ze jsou v konferenci
> probirany "horsi" temata, ale jsem zacatecnik.

Je to celkem podrobne popsano v Meta-FAQ. Diskuse o obecnych shellovych
skriptech, ktere nejak primo nesouvisi se systemem/distribuci do
linux na linux.cz IMHO nepatri.

Rikam IMHO a ve stejnem duchu jsem vam psal i ten soukromy mail. Vsimnete
si sluvka "radeji", bylo to doporuceni. Pripada mi krajne nevkusne
odpovidat na soukromy mail do konference, obvzlaste kdyz necitim zadnou
potrebu, abyste se mi tu omlouval. Takhle ze me v ocich ostatnich delate
sadistu, zatimco jsem se vam pouze snazil dobre poradit.

-- Honza Houstek