jednoduchy skript na kresleni grafu na WWW

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Pátek Listopad 7 13:23:00 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003, Petr Simek wrote:

> Ja jsem pro generovani GIFu v webovskem pocitadle pouzil cgi napsane v C
> s pouzitim knihovny gd. myslim ze to by mohlo byt to prave i pro Vas.

Diky za tip

> Musel by jsteke kazdemu vygenerovanemu GIFu vygenerovat taky image.map
> se spravnymi koordinaty, pak uz je to jen o predani parametru zpet pro
> nove generovani uz jenom casti GIFu s vetsim rozlisenim.

Neni  to nekde hotove ?

Diky

*  Petr Skoda                         Phone : +420-323-649201, ext. 361 *
*  Stellar Department                         +420-323-620361,620136    *
*  Astronomical Institute CAS         Fax   : +420-323-620250           *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Czech Republic                             pskoda na mbox.cesnet.cz     *
kk