vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Libor Kuffa kuffa na centrum.cz
Pátek Listopad 7 13:45:13 CET 2003

Hezky den,

> Moje zkusenosti s vmware mi napriklad rikaji, ze vykon virtualniho
> stroje je asi tak 10% a mozna i mene vykonu stroje fyzickeho. Tady tvrdi,
> ze vmeare ma vykon 80% hostitelskeho CPU a v nekterych pripadech dokonce
> temer 100%. To bych spis tipoval pro wine a nikoli vmware, nebot vmware
> musi kontrolovat kazdou instrukci jestli nahodou neni I/O, kontrolovat
> rozsahy adres a to zabere nejaky ten cas.

moje zkusenosti s vmware (4.0.0. build-4460, MDK 9.1) rikaji neco zcela
jineho. Protoze obcas potrebuji vyzkouset "realny" provoz mezi nekolik
stroji (no flame, pls, jedna se vzdy o uvodni testy), mam na stroji
Athlon XP 2000+, 512 MB 333MHz DDR spusteny soucasne:

NT server 4.0 s SQL serverem 7.0 (128 MB RAM)
XP Pro (192 MB RAM)
Win 98 SE (64 MB RAM)

a ve vsech se da _pohodlne_ pracovat, prepinani mezi stroji je
zalezitosti 2s, atd. Takže těch 10% vykonu fyzickeho stroje bych bral
jako silne podnodnocenou sumu.

Libor Kuffa