linux fileserver + win stanice + nastaveni opravneni

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pátek Listopad 7 15:23:28 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003, Jiri Pucok wrote:
> na serveru bude adresář, který bude obsahovat spoustu dalších adresářů,
> ve ketrých bude spousta různých souborů, např. *.txt *.doc *.html
> a naším požadavkem je aby:
> skupina 1 mohla se všemi soubory pracovat neomezeně (přepisovat, mazat,
> zapisovat nové...)
V smb.conf u prislusne sluzby write list
> skupina 2 mohla pouze číst všechny soubory
read list
> skupina 3 mohla číst všechny soubory, kromě např. *.doc (tento typ souborů
> by se vůbec nezobrazil)
napada me hide files - ale ten funguje pouze pro celou sluzbu, nikoliv
pro skupinu uzivatelu
> file server linux, stanice w98, w2k, wxp
> Nejedná se mi o konkrétní řešení, ale pouze o vyjádření,
> jestli jsou naše požadavky opravdu přehnané a neřešitelné
> anebo obtížně řešitelné za jistých ústupků
> anebo je to běžná záležitost, která se normálně používá.
Rekl bych, ze to ztroskota na tom tretim pozadavku. Dokonce ani
NT server to snad neumi, nebo jsem se s tim nesetkal.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639