vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 7 16:05:26 CET 2003

> Odesílatel: Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>
> Bezne pouzivame vmware GSX verzi. Pro ty co nevedi co je GSX: Serverovy
> vmware, na kterem se pusti treba pet virtualu. Vykon to omezuje pramalo.
> Jede to jako z praku. Sam Vandrovec (pise pro vmware v cecku a asi i ty
> vmware moduly do kernelu jsou jeho prace) rika, ze to vykon neomezuje
> a uz mu ve vmware bezi i nekolik ostrych serveru.
>
> Bavil jsem se s nim, jestli je to dobre mit na vmware ostry server.
> Vysvetloval proc je to v poradku, kdyz to vykonove utahne.

No jak jsem se dozvedel, i qemu je rychlejsi pokud se nechce jit na IO. Ma
2MB cache predzpracovaneho kodu, kolik ma jen tak informativne VMware?

Na druhou stranu ale kdyz ty 2MB zaplni, tak je cele smaze a pokracuje
znova, takze by nejspis od veci bylo implementovat tak 32-way á 128kB (kdo
se toho ujme, panove? - ja bohuzel neumim programovat jinak bych to verte
mi s radosti udelal, nebot o algoritmech cache jsem kdysi hodne vedel).

Lae chtel bych se zeptat, ajyk je hlavni rozdil mezi vmware-workstation a
GSX? Nejak se mi nerozsvitilo, kdyz jsem si to u vmware procital jakoze tam
toho zrovna zase moc o GSX/ESX neni, aspon jsem nenasel :(

Dik, JL.