vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Pátek Listopad 7 16:20:31 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003, Jaroslav Lukesh wrote:

> No jak jsem se dozvedel, i qemu je rychlejsi pokud se nechce jit na IO. Ma
> 2MB cache predzpracovaneho kodu, kolik ma jen tak informativne VMware?

Mozna jsem neco neuchopil, ale mam za to, ze qemu je emulator procesoru (i
kdyz s dynamickym prekladem instrukci do instrukcni sady hostitelskeho
procesoru), zatimco VMware je virtualni stroj (typu dosemu ci dosu z win
NT+), kde kod vykonava hostitelsky procesor primo a tudiz u nej nejaka
cache neni treba.

S pozdravem,

Stepan Roh