vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Listopad 7 17:07:41 CET 2003

Dňa Pi 7. November 2003 16:05 ste napísali:

> No jak jsem se dozvedel, i qemu je rychlejsi pokud se nechce jit na IO. Ma
> 2MB cache predzpracovaneho kodu, kolik ma jen tak informativne VMware?
>
> Na druhou stranu ale kdyz ty 2MB zaplni, tak je cele smaze a pokracuje
> znova, takze by nejspis od veci bylo implementovat tak 32-way á 128kB (kdo
> se toho ujme, panove? - ja bohuzel neumim programovat jinak bych to verte
> mi s radosti udelal, nebot o algoritmech cache jsem kdysi hodne vedel).
>
> Lae chtel bych se zeptat, ajyk je hlavni rozdil mezi vmware-workstation a
> [...]

existuje
Vmware Worstation
Vmware GSX
Vmware ESX
Vmware SMP

takze, worstation je to co poznate, klasicky vmware, gsx je vmware server
instalovany do hostitelskeho systemu (windows/linux) a spustajuci tak ako
worstation X virtualnych pocitacov. jednou podstatnou vyhodou je konfiguracia
cez webove rozhranie vzdialene a vzdialene vyuzivanie tychto pocitacov cez
tzv vmware console. cena je tusim okolo pol miliona :)) vmware console vyzera tak
ako vmware workstation az na to ze ten virtualny pocitac ktory si spustate
je vlastne "fyzicky" kdesi inde :) proste tam kde je nainstalovany vmware
gsx server. jeden virtualny pocitac pritom moze vyuzivat zapnuty sucasne
viacero uzivatelov.
vmware esx server je zalezitost ktora sa instaluje priamo na hardware. cena sa
nezverejnuje ale ide o radovo milioniky :) je to vraj nieco na baze linuxu.
inak vmware corp. slubuje do workstation verzie pre linux ako prvej pridat
podporu opengl :)
a vmware smp je nieco ako hodne enhanced vmware esx. mate 16 procesorov
a poviete ze nech ma tamto virtualne PC 2 procesory, tamto 4 procesory, atd...
tu uz o cene sa ani nema vyznam bavit ;)))

--
:
:. stay cool