VMware & Virtual PC

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Listopad 7 18:53:58 CET 2003

Dňa Pi 7. November 2003 16:19 ste napísali:
> Aha, tak to jsem myslel, ze nejaky img s woknama uz mate.
>
> Pokud bios neumi bootovaci CDROMku, tak spatne, nejschudnejsi cesta pak
> bude
>
> qemu -hda file2 -hdb file1
>
> file1: bootovaci image (disketa)
> file2: image kde jsou pres mtools nakopirovany instalacky woken
bootovat z diskety nejde.

tak som sa potrapil inak...
pod vmware som nainstaloval windows na 1Gb disk.
potom som nabootoval knoppixom a /dev/hda1 som skopiroval
do suboru windows.disk, ten som nasledne skopiroval do
hostitelskeho pocitace a spustil na windows.disk qemu.
nic... vraj nie systemovy disk.
aha, uz mi to doslo a tak som skopiroval /dev/hda
do windows_full.disk. malo to o par bajtov viac :)
skopcil do hostitelskeho a pustel na neho qemu.
ked mi nabehla obrazovka s windowsami ako bootuju
tak som myslel ze sa zblaznim od radosti ale v tom
to prdlo a vyhlasilo ze nemoze najst himem.sys :-o

no... tak budem musiet vymysliet nieco ine...
ALE URCITE TO POJDE A BASTA!

--
:
:. stay cool