vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 7 16:37:30 CET 2003

> Odesílatel: Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>
> >

> GSX je drazsi. Je to virtualni stroj ve kterym jde vyklikat pres web, ze
> chci novy pocitac s RAM=512MB a HDD=5GB, zmacknu enter a mam ho. Nam jich

> napriklad bezi 6 paralelne. Da se na ne pripojovat pomoci
> vmware-console (neco jako VNC nebo PCAnyWhere nebo rdesktop). U linuxu
> ho neocenite, ale u windows je to lahudka.

Jo, diky, to jsem potreboval vedet. Takze GSX vlastne nepotrebuji pokud
nechci na jednom stroji mit vic jak 4 virtualni stroje (pokud tedy je
workstation stale limitovana na 4 stroje)? To je potesitelna zprava.

Tak me napadla takova polohrisna myslenka, v kazdem virtualu jet vmware!
Sice tam bude 20 virtualnich stroju, z toho 16 vyuzitelnych, ale dalo by se
v pripade krajni nouze i tak... No, treba budou mit nekdy upgrade z
workstation na GSX.

> P.S. Ty preklepy!

Moc se omlouvam, budu si na ne muset udelat nejaky filtr, nebot toto jsoou
moje nejcastejsi.

JL.