VMware & Virtual PC

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Listopad 7 19:43:01 CET 2003

Dňa Pi 7. November 2003 16:19 ste napísali:
> Aha, tak to jsem myslel, ze nejaky img s woknama uz mate.
>
> Pokud bios neumi bootovaci CDROMku, tak spatne, nejschudnejsi cesta pak
> bude
>
> qemu -hda file2 -hdb file1
>
> file1: bootovaci image (disketa)
> file2: image kde jsou pres mtools nakopirovany instalacky woken
>
> Musite umet nabootovat z file1 (D:)
>
> Jak bych si predstavoval postup ziskani file2:
> dd if=/dev/zero of=file2 bs=1024M count=480
                            ^-- no, toto by som dopadol :))

este keby som tak vedel ako nakopcit tie veci na ten
disk :(
spustil som qemu , fdiskol som ten disk, zformatoval som ho
a potom v linuxe spravil:
losetup /dev/loop0 default.disk
mount /dev/loop0 /mnt/virtual
mount: you must specify the filesystem type
[root na XXX mnt]# mount -t vfat /dev/loop0 /mnt/virtual
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/loop0,
       or too many mounted file systems

--
:
:. stay cool