VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 7 19:48:52 CET 2003

No to je super. Clovek si vzdycky nejak poradi.

A v tom image ten himem.sys byl? Co to bylo za wokna? Treba by pomohlo na
neco sahnout v msdos.sys nebo config.sys...

Ta hlaska je nekde hodne ze zacatku a vyplivlo ji to na vas v okamziku kdy
se parsoval config.sys a jeste nebezel ani command.com

JEN WIDRZAT ;-)

JL.

Odesílatel: Aben Siatris <aben na webcom.sk>
ked mi nabehla obrazovka s windowsami ako bootuju
tak som myslel ze sa zblaznim od radosti ale v tom
to prdlo a vyhlasilo ze nemoze najst himem.sys :-o

no... tak budem musiet vymysliet nieco ine...
ALE URCITE TO POJDE A BASTA!