VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 7 19:53:57 CET 2003

----------
Odesílatel: Aben Siatris <aben na webcom.sk>
> Jak bych si predstavoval postup ziskani file2:
> dd if=/dev/zero of=file2 bs=1024M count=480
                            ^-- no, toto by som dopadol :))

*** to jsem se uklep ;-) Pul tera image disku... No mozna za rok to budem
povazovat za zcela beznou vec :)

este keby som tak vedel ako nakopcit tie veci na ten
disk :(

*** mcopy z baliku mtools

spustil som qemu , fdiskol som ten disk, zformatoval som ho
a potom v linuxe spravil:
losetup /dev/loop0 default.disk
mount /dev/loop0 /mnt/virtual
mount: you must specify the filesystem type
[root na XXX mnt]# mount -t vfat /dev/loop0 /mnt/virtual
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/loop0,
       or too many mounted file systems

*** oooohhhooo tak neco je blbe... No nic, co rika linuxovy fdisk? v expert
options se daji nastavit CHS tak by se tam nejake daly aby to vyslo do
kapacity toho disku. A pak mkfs.vfat...

JL.